top of page
חיפוש

ילדים ללא מסכים...Kids without screens

לונג איילנד, ניו יורק 10/25/2020

סוכנויות הידיעות

כתבנו מעדכן שאירוע מיוחד מתרחש כל יום ראשון בלונג איילנד. ילדים ובני נוער נתפסים בעדשת המצלמה ללא מסכים בידיהם. הילדים משחקים, דנים בנושאי השעה, מכירים בני נוער כמותם, ויוצרים חברויות לכל החיים. כל זה במסגרת מיוחדת לבני נוער דוברי עברית: שבט גפן, השבט בלונג איילנד של צופי ישראל בארה"ב.


מרכז השבט, אופק טורג'מן מספר שהפעילות בצופים מתבטאת בהנהגת נוער אשר מחנך נוער. כל המדריכים הם בני נוער בכיתות י' עד י"א והם מדריכים ילדים בכיתות א' עד ט'. הנושא השבוע היה דיון על דמוקרטיה וגבולותיה, במסגרת פעילות ליום הזיכרון ליצחק רבין. והכל תוך הקפדה על כללי הקורונה!!


הפעילות בשבט, המהווה מסגרת חברתית בשפה העברית, שבה נוער מדריך נוער, מעודדת, בין היתר, פיתוח מנהיגות, מעורבות חברתית, ערכי דמוקרטיה וקשר למדינת ישראל. זו היא אחת ההזדמנויות היחידות הקיימות לילדים ובני נוער באיזור להיות חלק ממסגרת מאורגנת בשפה העברית ולחוות את הקשר לזהות הישראלית שלהם בדרך בלתי אמצעית וחווייתית עם בני גילם.

התוכנית השנתית בנוייה על פעילויות שבועיות לפי שכבות גיל, באמצעות משחק, דיונים, פרוייקטים תוך שיבטיים ובין שיבטיים, ימי צופה, מחנות עם לינה, טקסים ייעודיים, ציון חגי ישראל, מוזיקה, פעילויות ספורט, והכל תוך שמירה על חוויה חיובית, המאתגרת ומדרבנת את הילדים והנוער לחשיבה ולפיתוח קשרים חברתיים במסגרת ישראלית.

הפעילות מתקיימת מדי יום ראשון בשעות 4:30-6 אחר הצהריים ברוזלין, לונג איילנד.


לפרטים נוספים: gefen@israelscouts.org טל': 516-535-9257





58 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

ההרשמה לשנת הפעילות 2022-23 תפתח בקרוב!

משפחות שבט גפן וחברים יקרים, אנחנו שמחים להודיע כי ההרשמה לשנת הפעילות 2022-23 תפתח בקרוב! פעולת פתיחת השנה תתקיים ביום ראשון ה- 9/11/2022. מתוכננת שנה מדהימה, מלאה בפעולות, מחנות ומפעלים, והכל במסגרת

bottom of page